Sunday, May 2, 2010

Jasin Jamboree 2010 (2/5/2010)

Alhamdulillah, syukur ke hadrat illahi..semalam telah berlangsungnya Jasin Jamboree 2010..brobikes telah menghantar 16 org rider pada permulaanya tetapi 2 org rider terpaksa menarik diri akibat ada urusan lain yg perlu diutamakan...

Acara bermula tepat 8.05am dgn tanpa banyak ucapan2 yang x patut..dilepaskan oleh YB Serkam. Jamboree ini di sertai seramai 812 rider dari seluruh semenanjung Malaysia dan juga dari Singapura.

Masa yang diberi untuk menamatkan kayuhan ini adalah sehingga 1.00pm tetapi dilajakkan kepada 2.00pm kerana ada rider2 yang masih ada didalam trek kayuhan.

Alahmdulillah, semua rider brobikes lulus semua 4 CP..TAHNIAH SEMUA...Champion brobikes untuk kali ini adalah bro wan trek yang menduduki tempat ke 49..tahniah kerana ini adalah jemboree pertama beliau..

Trek yang dipersembahkan pada rider mmg teruja dan agak keras terutamanya bukit langsat..rider2 mula terasa azab selepas 30km-35km dan selepas itu bermulalah episod "kejang kaki", sakit pinggang, loya, menyesal plak join dan sebagainya..cuaca pada sebelah pagi mmg baik ttp dalam pukul 10am matahari mula terpacak di atas kepala dan di sinilah mental, emosi dan fizikal rider teruji..hehehehe...

Anyway, tahniah pada penganjur..buat lagi tahun depan k...chioooowww....

-sedikit gambau dari bro zul ghabun-



BUKIT YANG TERLALU LAZAAATTT DALAM JAMBOREE NI


-brobikes-




No comments: